ترفند-ها

آموزش استخراج بیت کوین

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۲۳ ب.ظ

آموزش استخراج بیت کوین

   

یکی از جدیدترین و آسانترین روشهای ماینینگ و استخراج بیت کوین، استخراج آن با استفاده از مرورگر CryptoTab  است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مرورگر کریپتوتب را  نصب نموده و شروع به استخراج بیت کوین نمایید. همچنین شما می توانید با معرفی این افزونه به دوستان و آشنایانتان و عضو شدن و شروع بکار کردن آنها از طریق شما درآمدتان را چندین برابر کنید. به شما تا ده سطح زیر مجموعه، کمیسیون داده میشود که در ادامه توضیح خواهم داد.

ابتدا روی بنر زیر کلیک کنید ⇓

آموزش استخراج بیت کوین

سپس در صفحه باز شده روی گزینه Download Crytotab Browser که در مستطیل آبی رنگ قرار دارد کلیک کنید و آن را دانلود و نصب کنید

آموزش استخراج بیت کوین

مرورگر را باز کرده و روی کنترل پنل کلیک کنید تا صفحه اصلی برای شما باز شود. توجه داشته باشید حتما با اکانت جی میل یا فیس بوک یا ... وارد صفحه تان شوید تا درامد به دست آمده برایتان حفظ شود.


آموزش استخراج بیت کوین

آموزش استخراج بیت کوین

در مرورگر  cryptotab مقدار بیت کوین استخراج شده شما را نوشته. در زیر آن هم یک لینک اختصاصی شما وجود دارد که میتوانید به کمک آن دوستان خود را دعوت کنید تا افزونه را نصب کنند. و دکمه های اشتراک گذاری هم وجود دارند که کار همان لینک را انجام میدهند.

در قسمت پایین صفحه سمت راست تعداد زیرمجموعه های شما را نشان میدهد. و در سمت چپ هم میتوانید سرعت استخراج بیت کوین را تنظیم کنید.

توجه: استخراج بیت کوین تا زمانی ادامه دارد که مرورگر شما باز باشد. اگر مرورگر را ببندید استخراج هم متوقف میشود

توجه داشته باشید در این روش  با استفاده از CPU کامپیوتر، لپ تاپ و یا سرور مجازی، شروع به ماین بیتکویین میکنید بنابراین  به شما استفاده از موبایل و تبلت رو پیشنهاد نمیکنیم گر چه شدنی است . سعی کنید  حداقل 7. 8 ساعت در شبانه روز مرورگر را باز گذاشته تا به استخراج ادامه دهد  هر چند ساعت یک بار نیز به کامپیوترتان استراحت دهید.

پردازنده کامپیوتر شما هر چه قوی تر باشد سرعت ماین و در نتیجه درآمد بالاتری خواهید داشت توجه داشته باشید درامد اصلی شما وقتی به دست می آید که زیرمجموعه داشته باشید و آنها نیز مثل شما به استخراج بپردازند.

از مزایای این سایت قسمت زیرمجموعه گیری آن هست که به صورت چند سطحی هست و تا ده لول از هر زیرمجموعه سود مشخصی به شما میدهد

آموزش استخراج بیت کوین

برداشت بیت کوین های استخراج شده

در سمت راست و بالای صفحه بر روی آیکون منو کلیک کنید. در منوی باز شده برای برداشت بیت کوین بر روی دکمه WITHDRAW BTC کلیک کنید.حداقل مقدار برداشت: BTC 0.00001 است.

آموزش استخراج بیت کوین آموزش استخراج بیت کوین

برای برداشت از حساب Crytotab باید کیف پول بیت کوینی یا والت داشته باشید


به شما توصیه میکنیم به شدت پیگیر Cryptotab باشید ... در کنار کارتان حداقل هشت ساعت از شبانه روز به این مرورگر اختصاص دهید و همین طور به تبلیغ لینک زیرمجموعه گیری اختصاصی تان بپردازید.

 

موفق باشید



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۱
مهدی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی